Kolejna odsłona kampanii Nivea Invisible Black & White Fresh
Produkt promuje Maja Sablewska oraz blogerki.
Równolegle blogerki: Radzka, Cajmel, Styloly i Paula Jagodzińska, wyłonią zwycięzców w konkursie digitalowymi i zaproszą ich do jednego z czterech miast Polski – Krakowa, Wrocławia, Poznania lub Lublina – na wspólne zakupy o wartości 1 tys. zł.
Dodatkowo Polki będą mogły odświeżyć swoją wiedzę o modzie, rozwiązując quiz na stronie Nivea.pl.
Kampanii towarzyszy silne wsparcie w ATL, OOH, prasie oraz digitalu. Za stworzenie konceptu oraz stronę digitalową kampanii odpowiada agencja GoldenSubmarine, za zakup mediów - dom mediowy OMD, za komunikację PR - MSL. Za kreację ATL odpowiada FCB.
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.