Kolejna odsłona kampanii Nivea Invisible Black & White Fresh

Produkt promuje Maja Sablewska oraz blogerki.

Rusza już trzecia odsłona kampanii marki Nivea we współpracy z Mają Sablewską pod hasłem "Odśwież swój styl z Nivea Invisible Black & White Fresh". W ramach kampanii Nivea zachęca do wzięcia udziału w konkursie, w którym 10 osób wygra zakupy pod okiem Mai Sablewskiej o wartości 2,5 tys. zł.

Równolegle blogerki: Radzka, Cajmel, Styloly i Paula Jagodzińska, wyłonią zwycięzców w konkursie digitalowymi i zaproszą ich do jednego z czterech miast Polski – Krakowa, Wrocławia, Poznania lub Lublina – na wspólne zakupy o wartości 1 tys. zł. 

Dodatkowo Polki będą mogły odświeżyć swoją wiedzę o modzie, rozwiązując quiz na stronie Nivea.pl.

Kampanii towarzyszy silne wsparcie w ATL, OOH, prasie oraz digitalu. Za stworzenie konceptu oraz stronę digitalową kampanii odpowiada agencja GoldenSubmarine, za zakup mediów - dom mediowy OMD, za komunikację PR - MSL. Za kreację ATL odpowiada FCB.

Maciej Florek 1802 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.