Enchantimals - nowa marka Mattel

Launch marki wspierany jest działaniami na YouTube oraz kampanią reklamową w telewizji i prasie.

Enchantimals to nowa marka w portfolio firmy Mattel. Zabawki tej linii (laleczki w zestawach ze zwierzątkami) zaprojektowano dla dziewczynek w wieku od 3 do 8 lat.  
Krótkie filmy związane z nową marką dostępne są na polskim kanale marki  YouTube. Zabawki mają uczyć dzieci empatii i wspomagać rozwój ich wyobraźni.
Wejście marki na rynek wspiera kampania reklamowa w stacjach  kierowanych do dzieci – TVP ABC, MiniMini+ oraz Nick Jr., oraz w prasie dziecięcej. Za adaptację amerykańskiej kreacji odpowiada Efektura, za zakup mediów – Carat Polska. Działaniami public relations oraz koordynacją innych aktywności komunikacyjnych zajęła się firma ConTrust Communication. Budżet kampanii nie został ujawniony.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.