Nespresso pokazuje fair trade

To element globalnej kampanii realizowanej również na naszym rynku.

Należąca do szwajcarskiego koncernu żywnościowego Nestle marka Nespresso rozpoczyna światową kampanię, w której przekonuje, że ziarna kawy z upraw np. w Kolumbii kupuje z poszanowaniem pracy farmerów, ich rodzin i środowiska, w jakim żyją.

Właśnie o historiach kolumbijskich farmerów opowiadają nowe filmy reklamowe Nespresso. Tym razem aktor George Clooney, ambasador marki Nespresso, jest tylko ich narratorem.

- W ramach programu zrównoważonego rozwoju Nespresso AAA Sustainable Quality, który realizujemy już od 14 lat, współpracujący z nami plantatorzy uczą się, jak uprawiać lepszej jakości ziarno, dzięki czemu podnoszą swoje dochody i żyją w lepszych warunkach. My i oni – Nespresso i farmerzy – jesteśmy sobie wzajemnie potrzebni i o tym właśnie jest nasza najnowsza kampania – mówi Ewa Kwiatkowska, dyrektor marketingu marki Nespresso w Polsce.

Kampania obejmuje zasięgiem telewizję, prasę, internet, social media oraz direct marketing. Dla Nespresso pracują agencja McCann i dom mediowy MEC.

Maciej Burlikowski 803 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.