Makro świętuje 23-lecie obecności w Polsce
Za "Urodziny ze smakiem" odpowiada Błękitne Studio.
Rozpoczął się drugi etap urodzinowej kampanii Makro Polska. Twarzą akcji jest szef kuchni Michel Moran, który z billboardów w całej Polsce zachęca np. do grania o wycieczki do Francji. W czasie każdego z etapów - zakończył się włoski, rozpoczął się francuski, a w następnej kolejności odbędą się grecki (26 września - 9 października) i hiszpański (10-23 października) - zmienia się oferta produktowa i wystrój hal, a klientom proponowane są degustacje, promocje i konkursy, w których wygrać można samochody i wycieczki do krajów przewodnich każdego etapu.
Równocześnie (od 29 sierpnia do 23 października) trwa zewnętrzna akcja reklamowa na billboardach w całym kraju oraz w radiu, m.in. RMF FM, Radio Zet, Radio Zet Gold, RMF Classic czy Złote Przeboje. Towarzyszy jej kampania online, w tym w portalach branżowych oraz mediach społecznościowych, m.in. na profilu Facebook i kanale YouTube marki.
Za kreację odpowiada agencja Błękitne Studio, zakupu mediów dokonały dom mediowy MGA oraz Performance Media.
Komentarze
Artykuły powiązane