Heidi Klum projektuje dla Lidla
W przyszłym tygodniu w sieci dyskontów będą dostępne ubrania zaprojektowane przez supermodelkę i jej przyjaciół.
Zamiast klasycznego wybiegu Lidl stworzył scenę w postaci interaktywnego supermarketu, nawiązując tym samym do działalności firmy. Podczas dwugodzinnego pokazu Heidi Klum wspólnie z 35 modelkami zaprezentowała wszystkie 84 ubrania i dodatki z kolekcji – od botków w panterkę, przez cekinowe żakiety, po skórzane kurtki. Różnorodne stylizacje modelek pokazały wiele wariantów i sposobów łączenia ze sobą poszczególnych części kolekcji.
Wydarzenie zostało zorganizowane podczas nowojorskiego Tygodnia Mody. Goście świętowali premierę kolekcji wspólnie z influencerami ze Stanów Zjednoczonych i Europy, a także znanymi przedstawicielami świata mody. Punktem kulminacyjnym była też strefa stylizacji Heidi, w której znajdowało się "Magiczne lustro”. Za jego pomocą projektantka na bazie ubrań ze swojej kolekcji "Heidi & the City” zaproponowała trójce gości dopasowany do nich look i udzieliła im indywidualnych porad dotyczących stylizacji.Każdy mógł śledzić pokaz podczas livestreamu transmitowanego na fanpage’u Lidla na Facebooku.
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.