Tołpa startuje z akcją promocyjną z udziałem influencerek

Ruszyła kampania linii kosmetyków Tołpa: oczyszczanie.

Marka kosmetyczna Tołpa (Torf Corporation) wystartowała z kampanią wspierającą sprzedaż linii Tołpa: oczyszczanie. W ramach akcji marka edukuje o właściwym oczyszczaniu skóry i znaczeniu oczyszczania dla zdrowia i prawidłowego funkcjonowania porów skórnych.

Pierwszy etap kampanii zakłada działania w social mediach, w tym także w blogosferze. Marka zaprosiła do współpracy blogerki parentingowe (m.in.: Lady Gugu, Nebule, Szczęślivą), które na swoich blogach stworzą autorskie wpisy.

Wsparciem dla działań w social mediach jest strona WWW. Na tej stronie Tołpa przybliża wiedzę związaną z prawidłowym oczyszczaniem skóry twarzy. Bonusem tej części kampanii jest akcja #nietylkomama, zachęcająca czytelniczki do dzielenia się w social mediach zdjęciami przedstawiającymi, w jaki sposób spędzają czas, zarezerwowany tylko dla siebie. Konkurs promowany jest za pośrednictwem spotu z udziałem Miss Ferreiry.

W późniejszych etapach firma zaplanowała współpracę z popularnymi przedstawicielami vlogosfery, realizując przy tym kolejne hasła kampanii: "Sama woda nie wystarczy", "Krem nie wchłonie się na 100 proc. bez prawidłowego oczyszczenia", "Czy demakijaż = oczyszczanie? A właśnie, że nie".

Kreacją oraz realizacją kampanii Tołpa: oczyszczanie zajmuje się dział marketingu Tołpa (Torf Corporation) oraz agencja Be Frank!

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.