Nescafé zachęca w reklamie do rozmów z przyjaciółkami
Za planowanie mediów i koncept kreatywny kampanii Nescafé Sensazione Creme odpowiada MEC Wavemaker.
Marka przygotowała spot z udziałem popularnej blogerki – Fashionelki, pokazując jej ulubione chwile, którym towarzyszy Nescafé Sensazione Créme. Fashionelka zaprasza też konsumentki do wzięcia udziału w konkursie, którego główną nagrodą jest udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej.
Głównym kanałem kampanii są media własne marki: fanpage na Facebooku, Instagram oraz kanał na YouTube. Wzmianki dotyczące kampanii pojawią się również na kanałach Fashionelki.
Za planowanie mediów i koncept kreatywny kampanii odpowiada MEC Wavemaker. Produkcją spotu zajęła się firma Graffiti Films. Budżet kampanii nie został podany. Marka Nescafé we współpracy z MEC Wavemaker prowadziła akcję z blogerkami latem ub.r.