Kamil Grosicki w reklamie Kubusia Waterrr Sport
Ruszyła kampania telewizyjna wody z portfolio Maspeksu.
Reklama promuje witaminową wodę smakową. Spot jest kolejną aktywnością, w której marka nawiązuje do sportu.
Marka Kubuś motywuje najmłodszych do ruchu i aktywności fizycznej. W nowej reklamie Grosicki gra w piłkę, koszykówkę i biega z dziećmi.
Produkt jest dostępny w trzech wariantach. Jak zapewnia biuro prasowe, każdy smak wzbogacony jest witaminami z grupy B, m.in. B6 i B12, które są ważnym elementem dobrze zbilansowanej diety. Producent zapewnia, że produkt nie zawiera konserwantów, słodzików ani syropu glukozowo-fruktozowego.
W ramach projektu "Rusz się z Kubusiem!” marka jest również obecna na wydarzeniach sportowych adresowanych do najmłodszych - organizuje tzw. strefy aktywności m.in. podczas biegów półmaratońskich i maratońskich, turniejów piłki ręcznej i tenisa ziemnego. Marka Kubuś od 4 lat jest też sponsorem cyklu imprez biegowych dla uczniów szkół podstawowych - Kubuś Waterrr Run, w którym w br. wzięło udział 4 tys. dzieci w pięciu miastach. Za kreację spotu odpowiada Brasil. Media na potrzeby kampanii kupuje Mindshare.