Publicis rusza z nową kampanią dla Renault

To nowa odsłona działań "True stories".

Wystartowała czwarta odsłona kampanii autorstwa Publicis "True stories" dla marki Renault Polska.
Głównym bohaterem jest dziennikarz motoryzacyjny TVN Turbo i kierowca rajdowy Łukasz Byśkiniewicz.

Ta odsłona kampanii to kontynuacja działań rozpoczętych w lutym br. akcją "Historia prawdziwej miłości”. Ideą jest prezentowanie prawdziwych historii, w których samochody Renault odgrywają funkcjonalną rolę. Przygotowane na potrzeby kampanii filmowe opowieści są realizowane w autentycznych warunkach, stanowią relację rzeczywistych zdarzeń i prezentują pełne pasji życie bohaterów. Opowieściom zawsze towarzyszy jeden z nowych modeli Renault – tym razem jest to sportowe Clio R.S. Trophy.

Seria „True stories” przygotowana przez agencje Publicis i Publicis DWL obejmie działania w internecie i stacji telewizyjnej TVN Turbo. Każdą odsłonę wspiera także konkurs. O szczegółach marka będzie informować na swoim profilu w Facebooku, kanale YouTube oraz na stronie kampanii.
Za strategię komunikacji i kreację odpowiadają agencja Publicis i Publicis DWL. Zakupem mediów dla marki Renault zajmuje się OMD. Za produkcję filmu odpowiada TVN Media. Budżet działań nie został podany.

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.