Nationale-Nederlanden patrzy "Oczami matki"

Ubezpieczyciel przygotował kampanię reklamującą ubezpieczenia dzieci.

Towarzystwo ubezpieczeniowe Nationale-Nederlanden przygotowało kampanię, w której reklamuje swoją ofertę ubezpieczeń dla dzieci. Mowa o ubezpieczeniu na wypadek uszkodzenia ciała dziecka, które może być alternatywą lub uzupełnieniem dla szkolnych ubezpieczeń NNW. Kampania obejmie działania w internecie, w tym spot pokazujący, jak wyglądają dziecięce aktywności z perspektywy matki.

Oprócz kampanii wideo w internecie będą również prowadzone działania efektywnościowe i osłonowe. Za kreację kampanii odpowiada agencja DDB & Tribal, a planowaniem i zakupem mediów zajęły się agencje PHD Media Direction i Audience Network. Wszelkie aktywności reklamowe są zaplanowane do końca listopada.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.