Vectra rusza z nową kampanią

Kampanię zrealizowały: Isobar, Propeller, Starcom i ClickAd.


Drugi w kraju operator sieci kablowej Vectra prowadzi kampanię reklamową pod hasłem: "I to jest COŚ". Promuje w niej ofertę telewizyjną z pakietem sportowym i usługę dostępu do internetu z prędkością do 150 Mb/s w abonamencie za 79,90 zł miesięcznie.

Kampania obejmuje działania w telewizji, radiu, internecie, na  nośnikach outdoorowych oraz w punktach sprzedaży operatora w kraju. Spot telewizyjny (w wersjach 30- i 15-sekundowych) emitowany jest w głównych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych. Działania reklamowe online wspiera pięć spotów internetowych oraz 10 krótkich animacji.

Za przygotowanie kampanii, produkcję ATL, BTL i online odpowiada agencja Isobar Poland Group, należąca do Dentsu Aegis Network Polska. Spoty wyreżyserował Piotr Onopa, zdjęcia wykonał Wojciech Zieliński, a całość zrealizował dom produkcyjny Propeller. Za zakup mediów odpowiadają: Starcom oraz ClickAd. Zdjęcia do materiałów reklamowych wykonał fotograf Filip Żołyński.
 
Vectra ma 710 tys. abonentów telewizji cyfrowej, 577 tys. odbiorców internetu stacjonarnego.

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.