Vectra rusza z nową kampanią
Kampanię zrealizowały: Isobar, Propeller, Starcom i ClickAd.
Kampania obejmuje działania w telewizji, radiu, internecie, na nośnikach outdoorowych oraz w punktach sprzedaży operatora w kraju. Spot telewizyjny (w wersjach 30- i 15-sekundowych) emitowany jest w głównych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych. Działania reklamowe online wspiera pięć spotów internetowych oraz 10 krótkich animacji.
Za przygotowanie kampanii, produkcję ATL, BTL i online odpowiada agencja Isobar Poland Group, należąca do Dentsu Aegis Network Polska. Spoty wyreżyserował Piotr Onopa, zdjęcia wykonał Wojciech Zieliński, a całość zrealizował dom produkcyjny Propeller. Za zakup mediów odpowiadają: Starcom oraz ClickAd. Zdjęcia do materiałów reklamowych wykonał fotograf Filip Żołyński.
Vectra ma 710 tys. abonentów telewizji cyfrowej, 577 tys. odbiorców internetu stacjonarnego.
Maciej Burlikowski
1756 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane