Grandes Kochonos Digital powiększa dział kreacji

Do agencji dołączają Mateusz Reiss jako art director i Aleksandra Łatecka jako junior designerka.

Agencja interaktywna Grandes Kochonos Digital powiększa dział kreacji. Do jej zespołu dołączyli: Mateusz Reiss jako art director i Aleksandra Łatecka jako junior designerka.

Mateusz Reiss z branżą reklamową związany jest od 2008 r. Ostatnio pracował w agencji BBDO jako art director, natomiast wcześniej zdobywał doświadczenie w Publicis-DWL oraz GoldenSubmarine. Realizował projekty m.in. dla takich marek jak: Mercedes, Renault, PepsiCo, BGŻ BNP Paribas oraz Sanofi.

Ola Łatecka dołacza na stałe do agencji po trzymiesięcznym stażu.

Grandes Kochonos Digital działa od 2015 r., do jej klientów należą m.in.: Kenwood, Semilac, Finuu, Multikino, Mercedes-Benz Trucks i EnveloBank (Bank Pocztowy).

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.