Grandes Kochonos Digital powiększa dział kreacji
Do agencji dołączają Mateusz Reiss jako art director i Aleksandra Łatecka jako junior designerka.
Agencja interaktywna Grandes Kochonos Digital powiększa dział kreacji. Do jej zespołu dołączyli: Mateusz Reiss jako art director i Aleksandra Łatecka jako junior designerka.
Mateusz Reiss z branżą reklamową związany jest od 2008 r. Ostatnio pracował w agencji BBDO jako art director, natomiast wcześniej zdobywał doświadczenie w Publicis-DWL oraz GoldenSubmarine. Realizował projekty m.in. dla takich marek jak: Mercedes, Renault, PepsiCo, BGŻ BNP Paribas oraz Sanofi.
Ola Łatecka dołacza na stałe do agencji po trzymiesięcznym stażu.
Grandes Kochonos Digital działa od 2015 r., do jej klientów należą m.in.: Kenwood, Semilac, Finuu, Multikino, Mercedes-Benz Trucks i EnveloBank (Bank Pocztowy).
Mateusz Reiss z branżą reklamową związany jest od 2008 r. Ostatnio pracował w agencji BBDO jako art director, natomiast wcześniej zdobywał doświadczenie w Publicis-DWL oraz GoldenSubmarine. Realizował projekty m.in. dla takich marek jak: Mercedes, Renault, PepsiCo, BGŻ BNP Paribas oraz Sanofi.
Ola Łatecka dołacza na stałe do agencji po trzymiesięcznym stażu.
Grandes Kochonos Digital działa od 2015 r., do jej klientów należą m.in.: Kenwood, Semilac, Finuu, Multikino, Mercedes-Benz Trucks i EnveloBank (Bank Pocztowy).
Komentarze
Artykuły powiązane