Startuje nowa kampania Radia Zet

W nowej komunikacji nadawca stawia na emocje.

Ruszyła ogólnopolska kampania wizerunkowa Radia Zet (Eurozet), której głównym hasłem jest "siła muzyki”. W 11 największych miastach można zobaczyć billboardy z cytatami bezpośrednio nawiązującymi do spotu telewizyjnego.

Kampania została przygotowana w nowej oprawie graficznej i jest elementem strategii komunikacji rozwoju marki Radia Zet.
Główny komunikat dotyczy relacji pomiędzy słuchaczem a magią dźwiękową radia.

Komunikat oparty jest na koncepcji radia jako medium towarzyszącego. Kampania typu 360 stopni objęła nośniki reklamy zewnętrznej w największych polskich miastach; telewizję, w tym stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne; sieci kin; a także największe portale informacyjne i internetowe serwisy tematyczne.

Kreację spotu przygotowała agencja Isobar. Jego reżyserem jest Marek Dawid. Za produkcję odpowiadało Dynamo, a zakup mediów – Zenith. Spoty telewizyjne Radia Zet pojawią się w ostatnim tygodniu września.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.