Morizon.pl startuje z największą kampanią w swojej historii [wideo]

Za kreację odpowiada LiquidThread.

Rusza największa jak dotychczas kampania promocyjna serwisu Morizon.pl, pomagającego w zakupie i wynajmie nieruchomości (należy do MZN Property S.A.).

Reklamy pojawią się w największych portalach horyzontalnych (WP, Gazeta.pl, Interia, Onet), na YouTube i Facebooku oraz w stacjach telewizyjnych - TVP, Polsacie i TVN. W reklamach VoD wykorzystano mechanizmy synchronizacji reklamy internetowej ze spotami emitowanymi w telewizji, by zwiększyć efektywność działań.

Kampania potrwa dwa miesiące, a jej kolejna odsłona będzie miała miejsce już w pierwszej połowie 2018 r.

Kreacją i produkcją spotów zajęła się agencja LiquidThread, producentem wykonawczym był dom produkcyjny HighNoon. Do pracy przy projekcie kampanii Morizon.pl zatrudniono agencje Vizeum oraz Iprospect.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.