Debiutuje nowy polski bank

Bank Pocztowy tworzy EnveloBank.

Bank Pocztowy, należący do Poczty Polskiej SA i banku PKO BP, uruchamia EnveloBank - swoją nową cyfrową markę. Nowa bankowość mobilna i internetowa skierowana jest do osób, dla których naturalnym sposobem kontaktu z bankiem jest smartfon, tablet czy komputer. Oficjalna premiera marki zaplanowana jest na przyszły tydzień.

Zgodnie z założeniami Banku Pocztowego EnveloBank ma wyjść naprzeciw oczekiwaniom czterech grup klientów: debiutantów (młodych ludzi wchodzących na rynek pracy), niezależnych (singli i par nieposiadających jeszcze dzieci), rodzinnych (rodzin z dziećmi) oraz mikroprzedsiębiorców. Te cztery pozornie niemające ze sobą wiele wspólnego grupy coś jednak łączy - potrzeba korzystania z mobilnych rozwiązań bankowych oraz brak czasu bądź chęci na samodzielne zadbanie o porządek w finansach. Ma to za nich robić właśnie EnveloBank.

- Wchodzimy na rynek z przygotowanym zgodnie z aktualnymi trendami serwisem RWD i nowoczesnym rozwiązaniem mobilnym. Wyróżniki EnveloBanku w postaci kalendarza oraz modułu faktur wraz z przejrzystością oraz intuicyjnością serwisu sprawią, że klienci odczują satysfakcję z tego, że do nas dołączyli - mówi Paweł Dudek, szef projektu EnveloBanku.

Reklamy dla Banku Pocztowego przygotowywała dotychczas agencja reklamowa Ambasada we współpracy ze studiem produkcyjnym Flota Filmowa. Nie wiemy, czy te właśnie firmy będą zaangażowane także w promocję EnveloBanku. Planowaniem i zakupem mediów dla Banku Pocztowego zajmuje się dom mediowy Effective Media.

Maciej Burlikowski 831 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.