Product placement Sony w "Belfrze" Canal+

Maciej Stuhr jako Paweł Zawadzki w serialu będzie używał Xperii.

Polski oddział Sony Mobile, japońskiego producenta m.in. smartfonów, inwestuje w product placement w drugim sezonie serialu "Belfer" produkowanego przez Canal+.

Pierwszy sezon "Belfra" okazał się sukcesem - był najchętniej oglądaną produkcją w historii Canal+ w Polsce. Święcił sukcesy sprzedażowe w Empiku, a Polska Akademia Filmowa uhonorowała go nagrodą Orły 2017 w kategorii "Najlepszy filmowy serial fabularny". Widzowie nagrodzili go zaś specjalną Telekamerą "Tele Tygodnia" 2017.

Nadawca liczy, że sezon 2. powtórzy te sukcesy. Podobne oczekiwania ma najwyraźniej także Sony, zdecydowało się bowiem zostać "partnerem technologicznym" serialu. Maciej Stuhr, grający w serialu główną rolę Pawła Zawadzkiego, będzie używał najnowszych smartfonów Xperia. Sony udostępniło także na plan zdjęciowy słuchawki i telewizory.

Scenariusz do drugiego sezonu "Belfra" napisali Jakub Żulczyk, Monika Powalisz, Bartosz Ignaciuk i Wojciech Bockenheim.

Maciej Burlikowski 787 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.