Trzy nowe programy w jesiennej "ramówce" Onetu

Małgorzata Ohme będzie rozmawiać z matkami znanych osób, Piotr Kędzierski opowie o grach komputerowych, a Piotr Najsztub poprowadzi talk-show.

Portal Onet.pl zaprezentował trzy nowe programy wideo, które będzie emitował o stałych porach, w ramach swojej internetowej "ramówki". Psycholog Małgorzata Ohme poprowadzi program pt. "Oczami matki", w którym będzie rozmawiać z matkami znanych osób ze świata sportu, sztuki i rozrywki. 22-minutowy program będzie emitowany w czwartki o 14.00. Piotr Kędzierski w środy o 19.00 będzie miał swój także 22-minutowy program pt. "Pograne", w którym będzie opowiadał o grach komputerowych. Z kolei Piotr Najsztub będzie gospodarzem nowego talk-show w czwartki o 18.45. Sponsorem 35-minutowego programu jest firma piwowarska Okocim Polska, dlatego będzie tam też poruszana tematyka piwa.

Onet będzie kontynuował swoją sztandarową produkcję pt. "Onet rano": 80-minutowego programu będącego nowocześniejszym odpowiednikiem telewizji śniadaniowej, prowadzonego przez prezentera Jarosława Kuźniara codziennie, od poniedziałku do piątku od 7.55. Zapoczątkowany rok temu program gromadzi ok. 1 mln widzów (na żywo i późniejszych odtworzeniach). Kuźniar będzie także kontynuował dla portalu cykl 30-40-min programów kręconych za granicą "Onet on Tour" (pierwszy miał premierę w maju br.). Wśród dotychczasowych sponsorów znaleźli się: Panasonic, Mitsubishi Motors i Volvo. W ofercie tzw. branded content portalu będzie także Noizz Food - krótkie 2-minutowe programy z prostymi przepisami kulinarnymi. Ich sponsorami były już takie marki jak: Winiary, Konspol, Piwniczanka i Wedel.

Dzięki współpracy z wydawnictwem Ringier Axel Springer Polska (razem tworzą grupę Onet-RASP) w portalu nadal będą programy tworzone i prowadzone przez dziennikarzy "Faktu", "Przeglądu Sportowego", "Auto Świata" czy serwisu Plejada.pl.

Krótkie 2-3-minutowe serwisy informacyjne (tzw. flashe) pt. "Onet 24", emitowane 4 razy dziennie od poniedziałku do piątku i 3 razy dziennie w weekendy nadal będzie prezentowała Iwona Kutyna.

Dzięki rozwojowi oferty programów "telewizyjnych" Onet liczy na zwiększenie grona widzów i przychodów z reklam wideo.

Maciej Burlikowski 812 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.