Dieta Sebastiana zachęcała do dzielenia się posiłkiem [wideo]

Danone w ciekawy sposób zwrócił uwagę na kolejną edycję programu "Podziel się dobrym posiłkiem".

Chcąc zwrócić uwagę na akcję oraz na ogólnopolską zbiórkę żywności, firma wspólnie z agencją VML Poland przygotowała nietypową kampanię o nazwie "Dieta Sebastiana".



W ramach kampanii została utworzona tajemnicza firma cateringowa "Dieta Sebastiana”. Na specjalnej stronie internetowej pojawił się jadłospis, który zawierał trzy bardzo ubogie posiłki: kajzerkę, ziemniaki z koperkiem oraz kromkę chleba z margaryną. Na dietę przeszli influencerzy, tacy jak 5 sposobów na..., Szymon Czerwiński, Skutecznie.tv, Ewa Niespodziana, Mikskejt i The Happy Bun. 

Faza teaserowa prowadziła do odsłonięcia idei kampanii w wideo z autorem diety, którym okazało się niedożywione dziecko. Sebastian stał się jednocześnie ambasadorem zbiórki "Podziel się dobrym posiłkiem". Pomysłodawcy wykorzystali rosnącą popularność tzw. diet pudełkowych i stworzyli dietę inspirowaną jadłospisem niedożywionego dziecka. 

Inicjatorem programu jest firma Danone, a organizatorem zbiórki żywności Banki Żywności. Za pomysł kreatywny i wsparcie strategiczne odpowiada agencja VML Poland. Realizacją kampanii zajęły się agencje VML Poland i Young & Rubicam oraz dom mediowy MediaCom Warszawa.

Maciej Florek 1916 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.