Wystartowała kampania wizerunkowa Meloradia [wideo]

Za pomysł i kreację odpowiada zespół działów marketingu i online Grupy Eurozet.

Ruszyła kampania wizerunkowa Meloradia - najmłodszej stacji Eurozetu. Jej hasłem przewodnim będzie liner stacji: „Dobra muzyka i wszystko gra”. Wraz z kampanią startuje również sprzedaż dwupłytowej składanki „Meloradio. Dobra muzyka i  wszystko gra”, wydanej nakładem Sony Music. Spoty będzie można oglądać w telewizji, internecie oraz kinach (sieć kin Helios oraz Multikina). Pojawią się również citylighty, ekrany LED-owe, siatki na  autobusach i plakaty w komunikacji miejskiej w 21 miastach Polski, w których gra Meloradio.

Za pomysł i kreację odpowiada zespół działów marketingu i online Grupy Eurozet. Planowaniem mediów zajęły się dom mediowy Zenith oraz dział online Grupy Eurozet.

Katarzyna Kacprzak 187 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.