Group One i Robert Lewandowski tworzą nową agencję mediową

Agencja RL Media chce docelowo obsługiwać reklamowo czołowych polskich sportowców.

Do biznesowej drużyny Roberta Lewandowskiego dołącza nowa spółka: dom mediowy RL Media. Podmiot powołany wspólnie z Group One ma dopełniać marketingową "maszynę" Lewandowskich.

Do zadań RL Media będzie należało przede wszystkim planowanie i zakup mediów na potrzeby wszystkich obszarów komunikacji Roberta Lewandowskiego – mowa tu o karierze sportowej i aktywności biznesowej najpopularniejszego polskiego piłkarza, a także o działaniach Anny Lewandowskiej w dziedzinie zdrowia, diety czy aktywności fizycznej. Docelowo firma ma koordynować również te obszary w ramach prowadzonych kampanii na rzecz innych sportowców i celebrytów.

Spółką RL Media pokieruje Kamil Wiszowaty, szef Value Media, a jej siedziba będzie się mieścić
w ramach struktur Group One. Na poziomie udziałów, 51 proc. leży po stronie Group One, a 49 proc. po
stronie mediowego konsorcjum Roberta Lewandowskiego.

Maciej Florek 1835 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.