Michał Lutostański wraz z zespołem wraca do Kantara

Ostatnio kierował zespołem konsumenckich badań ilościowych w 4P Research Mix.

Michał Lutostański, Martyna Mioduszewska, Anna Piasecka i Patrycja Prochera dołączają do struktur Kantara. Zespół Michała Lutostańskiego połączy siły z zespołem Piotra Ciąćki w Kantar Millward Brown.

Michał Lutostański ostatnio kierował zespołem konsumenckich badań ilościowych w 4P Research Mix, wcześniej, od 2009 do 2016 r. pracował w Kantar TNS jako account director. Specjalizuje się w dużych projektach wspomagających strategię biznesową, w badaniach innowacji oraz wprowadzaniu na rynek nowych produktów. Jest członkiem zarządu Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.

Martyna Mioduszewska, Anna Piasecka oraz Patrycja Prochera (z doświadczeniem w Kantar TNS, a następnie w 4P Research Mix) specjalizują się w badaniu kategorii FMCG, badaniach U&A, segmentacjach, testach konceptu i produktu oraz badaniach trackingowych. Wraz z zespołem Piotra Ciąćki w Kantar Millward Brown mają stworzyć ofertę wsparcia biznesu na etapie strategii i wprowadzania na rynek nowych produktów.

Maciej Florek 1816 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.