Adam Małysz reklamuje Playa

Operator promuje bonusy w ofertach prepaid.

Firma telekomunikacyjna P4, operator sieci komórkowej Play, zatrudniła do reklam znanego sportowca, niegdyś najlepszego w Polsce skoczka narciarskiego, a dziś kierowcę rajdowego Adama Małysza.

Reklamuje on oferty tzw. na kartę, czyli prepaid. Dla klientów przenoszących numery z innych sieci operator przygotował bonusy - zniżki na usługi o wartości 500 zł i 50 GB na transmisję danych do wykorzystania przez pięć miesięcy.

Kampania obejmuje zasięgiem: telewizję, internet, outdoor (OOH) oraz reklamy w salonach sprzedaży.

Kampanie reklamowe dla Playa przygotowują agencje Grandes Kochonos i Isobar Polska oraz dom mediowy MediaCom Warszawa.

Maciej Burlikowski 1756 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.