Monster Polska rusza z jesienną kampanią

Za kreację odpowiada 180heartbeats + Jung von Matt.

Wystartowała kampania Monster Polska prowadzona pod hasłem "Znajdź pracę tam, gdzie zostało twoje serce". Działania reklamowe potrwają do końca br. Kampania jest skierowana do młodych ludzi w wieku od 18 do 26 lat, którzy właśnie rozpoczynają rok szkolny lub akademicki. Będzie prowadzona na nośnikach outdoorowych, w social mediach oraz na urządzeniach mobilnych.

Za pomysł oraz kreacje kampanii odpowiada agencja 180heartbeats + Jung von Matt, za planowanie i zakup mediów outdoorowych na lotniskach dom mediowy Codemedia, a w Kolejach Mazowieckich Business Consulting sp. z o.o. - Media Miejskie.

Budżet kampanii nie został podany.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.