Zbigniew Gajewski nowym dyrektorem generalnym Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy

Wcześniej pracował m.in. jako zastępca dyrektora generalnego Konfederacji Lewiatan i dyrektor Europejskiego Forum Nowych Idei.

Zbigniew Gajewski objął stanowisko dyrektora generalnego Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Zamierza skupić się na budowaniu wspólnych standardów samoregulacji dla wszystkich uczestników rynku komunikacji marketingowej, poprawieniu standardów etycznych reklamy oraz zwiększeniu wiedzy zarówno twórców, jak i reklamodawców na ten temat.

Gajewski współtworzył m.in. dziennik "Nowa Europa" oraz miesięcznik "Businessman Magazine". Był również dyrektorem wydawniczym czasopism: "Pani", "Uroda", "Kobieta i Życie", "101 Porad", "Smaki i Aromaty", "Świat Nauki". Był współzałożycielem Stowarzyszenia Reklamy Prasowej, jednej z pierwszych organizacji zajmującej się samoregulacją rynku komunikacji marketingowej. W latach 2006-2016 pracował dla Konfederacji Lewiatan, gdzie jako dyrektor ds. PR odpowiadał za wizerunek organizacji i komunikację z firmami członkowskimi, a następnie przez 7 lat pełnił funkcję zastępcy dyrektora generalnego. 

Na stanowisku zastępuje Konrada Drozdowskiego, który zajął się własnym biznesem - rozwojem spółki Travel Design.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.