W Poznaniu startuje konferencja PIKE 2017

W czasie 44. Międzynarodowej Konferencji i Wystawy PIKE 2017 odbędą się dyskusje o najnowszych trendach na rynku telewizji, telekomunikacji i reklamy.

W Poznaniu rozpoczyna się 44. Międzynarodowa Konferencja i Wystawa PIKE 2017 (Polskiej Izby Komunikacji Elektronicznej).

To największa w regionie Europy Środkowo-Wschodniej konferencja mediów elektronicznych, w której uczestniczą firmy z branż kablowej, telewizyjnej i telekomunikacyjnej. W tym roku konferencja, której przewodniczyć będzie hasło "Nowe wyzwania i trendy w globalnym świecie medialnym", odbędzie się w hotelu Novotel Poznań Centrum, w dniach 9-12 października 2017 r.

Pojawią się przedstawiciel regulatorów, zagranicznych i krajowych operatorów sieci kablowych, nadawców telewizyjnych, dostawców i producentów treści audiowizualnej oraz sprzętu, infrastruktury, rozwiązań technologicznych i teleinformatycznych. Konferencji towarzyszyć będzie wystawa, na której firmy z branży zaprezentują swoje produkty i usługi. W tym roku po raz jedenasty przyznana zostanie prestiżowa nagroda – Złota PIKE.

Wzorem lat ubiegłych konferencja zgromadzi osoby reprezentujące wiodące firmy rynku telewizyjnego i telekomunikacyjnego z Polski i całego świata – spodziewana liczba uczestników to około 800 osób.

W czasie konferencji dyskutowane będą najnowsze trendy na rynku telekomunikacyjnym i mediowym.

Na wtorek zaplanowano m.in. panel dyskusyjny "Polski rynek telewizyjny – co dalej?", w którym udział wezmą: Dariusz Dąbski (Telewizja Puls), Przemysław Kurczewski (EmiTel), Maciej Maciejowski (TVN), Zygmunt Solorz (Polsat), Maciej Stanecki (TVP) i Jerzy Straszewski (PIKE).

W środę odbędzie się dyskusja na temat "Przyszłość rynku reklamowego w Polsce". Udział w niej zapowiedzieli: Marcin Boroszko (Media Impact Polska), Stanisław Janowski (Polsat Media) i Andrzej Karasowski (TVN Media).

"Media i Marketing Polska" jest partnerem mediowym konferencji i wystawy PIKE.

Pełny program konferencji można znaleźć tu: http://konferencjepike.pl/program/

Piotr Machul 136 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.