"Gazeta Wyborcza" współpracuje z "The Wall Street Journal"

Czytelnicy zyskają dostęp do cyfrowych treści amerykańskiego dziennika, a "Wyborcza" drukować będzie tłumaczenia artykułów WSJ.

"Gazeta Wyborcza" rozpoczęła współpracę z amerykańskim dziennikiem "The Wall Street Journal". Inauguracją współpracy jest 12-stronicowy dodatek z tekstami z "The Wall Street Journal" w języku polskim, który ukazał się w ostatnią sobotę z weekendowym wydaniem "Gazety Wyborczej". Dziennik oferuje także specjalny pakiet prenumeraty cyfrowej łączący dostęp do treści w serwisie Wyborcza.pl oraz WSJ.com – zarówno poprzez stronę internetową, jak i aplikację mobilną.
– To, że The Wall Street Journal wychodzi po angielsku, nie jest już dzisiaj barierą – dla tych, którzy chcą czytać teksty amerykańskiego dziennika w oryginale, przygotowaliśmy specjalną ofertę subskrypcji treści w serwisach Wyborcza.pl i WSJ.com. Tym zaś, którzy zdają się na nasz wybór, proponujemy dostęp do publikacji "The Wall Street Journal" w polskich przekładach - mówi Piotr Stasiński, zastępca redaktora naczelnego "Gazety Wyborczej".

Od dziś tłumaczone artykuły ukazywać się będą codziennie na łamach papierowego wydania "Gazety Wyborczej" jako osobna, oznaczona logotypem "The Wall Street Journal" kolumna, a także w specjalnej sekcji na Wyborcza.pl.

Wydanie "Gazety Wyborczej" z dodatkiem "The Wall Street Journal" wsparła autopromocja. Pakiet subskrypcji treści w serwisie Wyborcza.pl oraz WSJ.com promowany jest w telewizji (m.in. Polsat, TVN, TVN24) i Radiu Tok FM oraz w internecie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.