Multikino promuje Megaśrody

To kolejna odsłona kampanii sieci kin.

Wystartowała kolejna kampania najnowszej oferty sieci Multikino Megaśrody – warszawiacy mogą oglądać mural z różowym biletem, który znajduje się na budynku przy ul. Jaworzyńskiej 5 przy Metrze Politechnika.

Mural przez tydzień przygotowywało sześciu malarzy z artystycznym wykształceniem. Codziennie przez 8 godzin zamalowywali ścianę o powierzchnię 250 mkw. Zużyli 120 litrów farby. W całym procesie powstawania muralu brało udział 12 osób. Za projekt i jego realizację odpowiada Good Looking Studio.

Pierwsza odsłona kampanii Megaśrody została wsparta działaniami w telewizji (TVN i tematyczne z Grupy TVN, m.in. TVN24, TVN Fabuła, TVN7, TVN Style, TVN Turbo), radiu (Eska, Radio Zet), prasie ("Fakt", "Co Jest Grane", "Newsweek"), Internecie (Filmweb, Onet), social mediach Multikina, outdoorze i kinach należących do sieci Multikino. Za kreację 30-sekundowego spotu odpowiada Infinity Group, natomiast za jego realizację - B3 Films. Firma nie informuje, kto na potrzeby kampanii kupuje media. 

Katarzyna Woźniak 238 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.