Rossmann Marketerem Roku według "Media & Marketing Polska"

Redakcja uhonorowała najlepsze marki i marketerów.

Rossmann otrzymał tytuł Marketera Roku przyznany przez "Media & Marketing Polska". Redakcja uhonorowała detalistę zarówno za tempo ekspansji i innowacje w zakresie marek własnych, jak i za wykorzystanie nowoczesnych narzędzi digital, zwłaszcza w budowaniu lojalności. 

W raporcie "Marka i Marketer Roku" redakcja przyznała także wyróżnienia. Otrzymał je LOT za poprawę wyników sprzedażowych i finansowych, a marki Nju Mobile i Plush - za sukcesy rynkowe i oryginalną komunikację. Tytuł "Powrót Roku" został przyznany marce Nokia za ponowne wejście na rynek pod skrzydłami firmy HMD. Kategorią Roku został określony segment lodów, za "Wydarzenie" redakcja uznała zaś ponowne zaangażowanie Unilevera w rynek chemii, m.in. launch marek Surf i Sunlight. Tytułu CMO Roku tym razem nie przyznano.

Raport "Marka i Marketer Roku" jest częścią najnowszego, już dostępnego w sprzedaży, październikowego wydania magazynu "Media & Marketing Polska".

Magazyn można zaprenumerować (lub zakupić pojedynczy numer) również w naszym sklepie online.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.