Tesco rezygnuje z kontrowersyjnych billboardów

Przez internet przeszła fala oburzenia dyskryminującym charakterem kreacji.

Tesco wydało komunikat, w którym poinformowało, że w związku z kontrowersjami, jakie wywołała w internecie ostatnia reklama billboardowa sieci, firma rezygnuje z korzystania z tej kreacji.

Chodzi o reklamę serwisu Tesco e-zakupy. Komentarze wywołało zarówno hasło, które sugerować miało, że zakupy to sprawa wyłącznie kobiet, jak i sam obrazek, na którym brzemienna kobieta podaje posiłek mężczyźnie.

Z naszych informacji wynika, że za kreację reklamy odpowiedzialna jest słowacka agencja Dotcom Advertising, adaptacją na polski rynek zajęła się czeska Business Factory. Do chwili publikacji Tesco nie odpowiedziało na nasze pytania w sprawie kampanii. 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.