Reebok Run Crew na siedmiu rynkach Europy

Polska agencja zadba o platformę komunikacji skierowaną do biegaczy.

Marka Reebok zdecydowała, że platforma Reebok Run Crew będzie wdrażana na siedmiu rynkach Europy. Poza Polską inicjatywa zostanie wprowadzona w Czechach, na Słowacji, Węgrzech, Litwie, Łotwie i w Estonii.

Autorem koncepcji jest polska agencja Cut The Mustard. Agencja zajmuje się również koordynacją całego projektu, prowadzeniem kanałów social grupy, organizacją treningów specjalnych i eventów oraz połączeniem aktywności ze sklepami.

Maciej Florek 1835 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.