Tesco poszerza współpracę z Dunnhumby

Connect Media from dunnhumby to oferta w pełni mierzalnych mediów w punktach sprzedaży.

Od 1 stycznia 2018 r. Connect Media from dunnhumby będzie odpowiedzialne za usługi planowania i realizacji komunikacji POS, hostess, degustacji oraz mediów online dla dostawców Tesco na terenie całego kraju. Nowa współpraca dunnhumby i Tesco, ogłoszona 9 października, poszerza obszar działania o kolejne punkty styku z konsumentem.

Dotychczasowa współpraca obejmowała doradztwo w obszarze cen, promocji, asortymentu, dostępności oraz obsługę programu lojalnościowego Tesco Clubcard. Producenci będą mogli wykorzystać możliwości Connect Media w zakresie planowania, realizacji, pomiaru i analizy skuteczności kampanii online i offline, na podstawie wiedzy o zachowaniach konsumenckich 6 mln aktywnych klientów Clubcard w Polsce, Czechach, na Węgrzech i Słowacji.

Nowy model biznesowy przetestowano i sprawdzono wcześniej w Wielkiej Brytanii, Irlandii i Tajlandii. W ostatnich czterech latach Dunnhumby zrealizowało 2865 kampanii w brytyjskich sklepach Tesco. W Tajlandii, gdzie Connect Media działa od dwóch lat, powstało już ponad 1000 kampanii dla 200 marek i ich agencji, generując 18,5 mld kontaktów z marką i zdobywając ponad 24 mln nowych konsumentów dla ich produktów.

- Wprowadzenie Connect Media da nam możliwość tworzenia dla naszych klientów silnych kampanii multi-channel, w których konsument znajdzie się w centrum uwagi. Dajemy im
do rąk moc danych konsumenckich i innowacji – marki będą mogły budować zaangażowanie konsumentów i mierzyć efektywność swoich mediów, a nasze analizy pomogą im w optymalizacji kolejnych kampanii i budowaniu lojalności - powiedział Stephen Russell, dyrektor zarządzający Dunnhumby w Europie Środkowej (na zdjęciu).

Jak podkreśla Dunnhumby, Connect Media daje producentom możliwość wypełnienia luki pomiędzy kampaniami ATL i BTL. Dotychczasowe kampanie potwierdziły wysoką efektywność pod względem kosztu dotarcia do konsumenta w porównaniu z telewizją i prasą - niektóre kampanie Connect Media w Tajlandii były nawet trzy razy bardziej efektywne kosztowo niż TV i do 19 razy w przypadku kampanii prasowej.

Producenci i agencje mogą już rezerwować w Tesco w Polsce kampanie planowane od 1 stycznia 2018 r.

Dunnhumby specjalizuje się w analizach danych konsumenckich. Ma 55 biur w 29 krajach, wśród jej klientów są m.in.: Coca-Cola, Homeplus, L’Oreal, Monoprix, Procter & Gamble, Raia Drogasil, Raley’s, Shoprite, Tesco i Whole Foods Market.

(Handelextra.pl)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.