OS3 odpowiada za kampanię marki AA Intymna

Agencja wygrała przetarg na obsługę tego projektu.

OS3 po raz kolejny została wybrana do obsługi marketingowej produktów kosmetycznych firmy Oceanic - tym razem agencja przygotowała kampanię dla marki kosmetyków do higieny intymnej dla kobiet AA Intymna. Decyzja zapadła w drodze przetargu. Jego szczegółów nie podano.

Kampania jest prowadzona pod hasłem "Między nami kobietami. Polecamy sobie AA Intymna”. Głównym punktem działań jest konkurs, w którym konsumentki mogą wygrać nagrody rzeczowe. Konkurs wspierany jest formatami online w social mediach i w displayu. Za zakup mediów odpowiada Media Republic.

Maciej Florek 1835 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.