Cube Group doceniona za kampanię dla iTaxi

Agencja znalazła się - jako jedyna z Polski - w finale konkursu Effective Mobile Marketing Awards.

Jurorzy przyznali nominację w kategorii "najbardziej efektywne wykorzystanie danych" (most effective use of data) kampanii mobilnej dla iTaxi, w tym roku nagrodzonej już dwoma statuetkami Golden Arrow.

Kampania dla iTaxi powalczy o główną nagrodę z kampaniami dla marek Axa (Wielka Brytania), Gordon’s Gin (Wielka Brytania), Peugeot (Wielka Brytania), Subway (Francja) i Vodafone (Turcja). Finał konkursu i wręczenie nagród odbędzie się 16 listopada w Londynie.

To ósma edycja konkursu organizowanego co roku przez wydawcę brytyjskiego pisma "Mobile Marketing Magazine".

Maciej Florek 1835 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.