"Dom pełen zmian", czyli IKEA w Polsacie
Ośmioodcinkowy serial komediowy ma pomóc ugruntować nowe hasło szwedzkiej sieci.
Sceną życiowych zmian bohaterów jest ich dom urządzony przez IKEA. Produkty i aranżacje IKEA stanowią nie tylko scenerię wydarzeń – w każdym odcinku odgrywają swoją własną rolę. Zaplanowanych jest osiem odcinków, każdy o długości ośmiu minut. – To pionierska długość na rynku telewizyjnego branded content. Nowością jest także fabularna konwencja serialu, odchodząca od standardowego formatu miniepizodów, do których przyzwyczajeni byli do tej pory widzowie – komentuje Karolina Szabłowska, external marketing communication manager IKEA Retail w Polsce.
W rolach głównych występują: Iza Kuna, Piotr Adamczyk, Kazimierz Kaczor i Maria Maj. Reżyserem serialu jest Kristoffer Rus, a za scenariusz odpowiadają Marcin Baczyński i Mariusz Kuczewski, znani z takich produkcji, jak "Listy do M. 1-3”, "Piąty Stadion” czy "Dwoje we Troje". Autorem zdjęć jest Michał Sobociński, za pomysł i całość produkcji odpowiada Prime Film Production ("Piąty Stadion”, "Dwoje we Troje”, "Storyline”) przy współpracy z MEC Wavemaker – agencją kreatywno-kontentową działającą w ramach MEC.
Start emisji serialu na antenie stacji Polsat zaplanowany jest na 15 października 2017.
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.