HBO wspiera drugi sezon "Watahy"

W ramach kampanii, obok tradycyjnych działań, przygotowano akcję #MagiczneBieszczady.

Rozpoczęła się kampania promocyjna nowego sezonu serialu HBO "Wataha". W kampanii, obok działań offline i online, pojawia się akcja #MagiczneBieszczady, skierowana do osób zainteresowanych tematyką regionu.

Kampania promocyjna obejmuje działania outdoorowe w 8 polskich miastach, w tym niestandardowe billboardy przygotowane z zastosowaniem techniki druku soczewkowego. Emisje spotów zaplanowano w kinach sieci Cinema City i Helios, reklamy w tygodnikach ("Newsweek", "Polityka", telewizyjny dodatek "Gazety Wyborczej", "Wysokie Obcasy") i miesięcznikach ("Twój Styl", "Pani", "Wysokie Obcasy Extra"). Kampanii prowadzona jest się również w RMF FM, Radiu Zet, Tok FM. Kampania telewizyjna odbywa się w telewizji Polsat oraz jej kanałach tematycznych. Kampania online odbywa się obecnie m.in. w serwisach: Google, Facebook, Instagram, YouTube, Filmweb, Gazeta.pl i Interia.

W związku z premierą serialu przygotowano też akcję #MagiczneBieszczady, w ramach której powstał cykl reportaży wideo pt. "Ludzie Bieszczad" autorstwa Jakuba Cachro i Sebastiana Stramy, galeria fotografii Agaty Grzybowskiej "9 bram, z powrotem ani jednej". Dodatkowo w ramach współpracy z wybranymi blogerami powstał cykl artykułów i materiałów wideo opisujących Bieszczady i ich mieszkańców.

Teaser promocyjny serialu "Wataha" pt. "Heartbeat" powstał na podstawie scenariusza agencji Brasil. Wyreżyserował go Peter Varsics. Pozostałe spoty promocyjne zostały przygotowane i zrealizowane przez działy kreacji HBO Polska i HBO Europe. Koncepcję głównego plakatu serialu opracował dział kreacji HBO Polska i HBO Europe, produkcją zajęła się Eliza Karczewska PictureThat, a sfotografował Szymon Świętochowski. Koncepcję plakatów postaci stworzył dział kreacji HBO Polska, a zrealizował Krzysztof Domaradzki Kxx Studio z użyciem map wydawnictwa Demart. Za zakup mediów offline odpowiada Zenith, a online – Mediacom.

Kampania offline potrwa do końca października, a online do końca listopada. Budżet nie został ujawniony.

 

 

Piotr Machul 393 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.