Filmteractive 2017 o markach przyszłości

Za nami warszawska edycja, na której pokazały się takie firmy jak Facebook, Google, WARC, Deloitte Digital, Allegro, Showmax czy Pixar.

Tegoroczna edycja festiwalu komunikacji interaktywnej Filmteractive Festival odbywa się tym razem zarówno w Łodzi, jak i w Warszawie. Wśród prelegentów byli przedstawiciele takich firm jak Facebook, Google, WARC, Deloitte Digital, Allegro, Showmax czy Pixar. Wydarzenie odbywało się pod hasłem "Brands of the future".

W łódzkiej Filmówce spotkają się natomiast 17 października twórcy i inwestorzy z obszaru przemysłów kreatywnych, którzy będą mieli okazję porozmawiać i poszerzyć swoją wiedzę z zakresu "Content of the future".

- Chcemy pokazać, jak zmienił się cały ekosystem reklamowy na skutek przemian społecznych i cyfryzacji. Filmteractive to okazja, by poddać dyskusji przyszłość budowania relacji marek z odbiorcami oraz klientami, a także zastanowić się, jak ewoluują aktualne trendy dotyczące tworzenia treści, na których opiera się główna oś komunikacji marketingowej - mówi Olgierd Cygan, pomysłodawca festiwalu, lider Deloitte Digital CE.

Festiwalowi jak co roku towarzyszy Filmteractive Market. Jury wyłoni najbardziej innowacyjne projekty, kreatywnie wykorzystujące technologię w obszarach A/V, gier, VR, AR z potencjałem digitalmarketingowym. Nagroda główna to 8 tys. zł i wejściówki na MIPTV we Francji.

"Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym Filmteractive 2017.

Maciej Florek 1827 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.