Filmteractive 2017 o markach przyszłości
Za nami warszawska edycja, na której pokazały się takie firmy jak Facebook, Google, WARC, Deloitte Digital, Allegro, Showmax czy Pixar.
W łódzkiej Filmówce spotkają się natomiast 17 października twórcy i inwestorzy z obszaru przemysłów kreatywnych, którzy będą mieli okazję porozmawiać i poszerzyć swoją wiedzę z zakresu "Content of the future".
- Chcemy pokazać, jak zmienił się cały ekosystem reklamowy na skutek przemian społecznych i cyfryzacji. Filmteractive to okazja, by poddać dyskusji przyszłość budowania relacji marek z odbiorcami oraz klientami, a także zastanowić się, jak ewoluują aktualne trendy dotyczące tworzenia treści, na których opiera się główna oś komunikacji marketingowej - mówi Olgierd Cygan, pomysłodawca festiwalu, lider Deloitte Digital CE.
Festiwalowi jak co roku towarzyszy Filmteractive Market. Jury wyłoni najbardziej innowacyjne projekty, kreatywnie wykorzystujące technologię w obszarach A/V, gier, VR, AR z potencjałem digitalmarketingowym. Nagroda główna to 8 tys. zł i wejściówki na MIPTV we Francji.
"Media & Marketing Polska" jest patronem medialnym Filmteractive 2017.
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.