RECMA weźmie pod uwagę wyniki raportu "Media & Marketing Polska" o domach mediowych

Niezależna francuska agencja badawcza przygotowująca globalne rankingi domów mediowych doceniła wagę nagród przyznawanych przez nasz magazyn.

Po spotkaniach z polskimi domami mediowymi przedstawiciele RECMA postanowili, że będą brać pod uwagę wyniki corocznego raportu "Media & Marketing Polska" dotyczącego agencji mediowych. Tym samym RECMA dodaje kolejne kryterium ewaluacji domów mediowych. Przeliczane na punkty będą tytuł Domu Mediowego Roku oraz wyróżnienia.

Raport "Media & Marketing Polska" powstaje w oparciu o wyniki badania satysfakcji klientów realizowanego wspólnie z Kantar Millward Brown. Nagrody i wyróżnienia są przyznawane przez redakcję na podstawie opublikowanych badań, danych nadesłanych przez agencje oraz naszej wiedzy o ich biznesie, którą systematycznie gromadzimy, przygotowując magazyn "Media & Marketing Polska" oraz branżowy serwis informacyjny MMP24.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.