FullSix Media, nowa spółka Havas Media Group, będzie pracować dla LOT

Marketer i dom mediowy oficjalnie potwierdzają rozstrzygnięcie przetargu.

LOT rozstrzygnął konkurs na dom mediowy, wybierając Havas Media Group. Zwycięzca postępowania powołał nową spółkę FullSix Media, która zajmuje się wyłączną obsługą polskiego przewoźnika.
FullSix Media zajmuje się planowaniem i zakupem mediów dla LOT w Polsce i na pozostałych 40 rynkach, na których działa polski przewoźnik (m.in. w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, USA, Kanadzie, Kazachstanie, Japonii i Korei Południowej). Do najważniejszych zadań domu mediowego należą: opracowanie strategii mediowej dla LOT, obsługa medialna kampanii reklamowych, koordynowanie działań podwykonawców w Polsce i za granicą, przygotowanie analiz rynku mediów, monitorowanie działań konkurentów i inne usługi dodatkowe.

Zgodnie z ustalonymi warunkami współpracy Havas Media Group powołał nową spółkę FullSix Media, która zajmuje się wyłącznie obsługą Polskich Linii Lotniczych LOT. – Poprzez utworzenie spółki celowej zapewniamy naszemu klientowi najlepszy zespół i całkowitą wyłączność – mówi Małgorzata Węgierek, prezes FullSix Media (Havas Media Group).

Od początku 2016 r. LOT uruchomił 42 połączenia, w tym z Warszawy do Los Angeles, Newark, Tokio, Seulu i Astany, z Krakowa do Chicago oraz z czterech polskich portów regionalnych do Tel Awiwu. Dzisiaj przewoźnik ma w swojej siatce 72 połączenia do portów w Europie, Ameryce Północnej i Azji. W 2016 r. LOT przewiózł na pokładach swoich samolotów rekordową liczbę ponad 5,5 mln pasażerów. Z prognoz przewoźnika wynika, że w tym roku liczba pasażerów przekroczy 6,6 mln. 

– Liczymy na dobrą współpracę z nową agencją, która zapewni nam kompleksowe wsparcie w realizacji naszej strategii mediowej w Polsce i na świecie – mówi Adrian Kubicki, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej LOT – Nasza strategia zakłada, że do 2020 r. LOT będzie liderem przewozów lotniczych w Europie Środkowo-Wschodniej, obsługując ponad 10 mln pasażerów łącznie i na blisko 90 trasach – dodaje.

Proces wyboru domu mediowego wspierał niezależny zewnętrzny audytor mediowy - firma Stars. 

FullSix Media to dom mediowy działający w międzynarodowych strukturach Havas Media Group od lipca 2016 r., po zakupieniu przez sieć Havas w 2015 r. i połączeniu struktur FullSix Media z Forward Media. Od września 2016 r. działa jako globalna sieć pod nazwą FullSix Media ze 150 biurami na rynkach EMEA, Ameryki Łacińskiej i Północnej oraz Azji i Pacyfiku. Światowe portfolio klientów FullSix Media obejmuje: Pernod Ricard, Telefonica, PSA, Affinity, Bayer, Bein Sports, Coyote, Samsonite czy Invivo.

O wygranej Havas Media Group w przetargu LOT nieoficjalnie informowaliśmy już na początku sierpnia br.. Dotychczas LOT współpracował z domem mediowym UM. 

 

Tomasz Wygnański 787 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.