Coldrex wraca po 10 latach z kampanią TV [wideo]

Działania przygotowały m.in. Zenith i Red8.

Pod hasłem "Silniejszy od przeziębienia i grypy" ruszyła kampania reklamowa marki Coldrex (Omega Pharma Poland). To pierwsza po 10-letniej przerwie kampania telewizyjna marki.

Wspierany jest wariant saszetek Coldrex MaxGrip, który łączy trzy składniki aktywne. Coldrex promuje 30-sekundowy spot, emitowany m.in. w stacjach Polsatu i TVN. Kampania telewizyjna jest wspierana aktywnością VoD. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith. Spot przygotowała agencja Red8, za jego produkcję odpowiada Propeller, a za postprodukcję - Xantus.

Maciej Florek 1827 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.