MTV Music stawia na polskie produkcje
Kanał rozpoczyna promocję. Akcent postawiono na social media.
Viva Polska zmieniła się w MTV Music. Kierownictwo Viacom International Media Networks deklaruje, że teraz firma koncentruje się na rozwoju lokalnych wersji swoich flagowych globalnych marek.
MTV Music będzie w pełni lokalnie przygotowanym kanałem muzycznym. Stacja prezentować będzie największe hity międzynarodowych gwiazd i lokalnych artystów, wydarzenia takie jak: MTV Video Music Awards, MTV EMA, MTV Movie & TV Awards oraz relacje z festiwali i koncertów w Polsce i na świecie. W ramówce kanału znalazły się m.in. listy polskich, europejskich czy amerykańskich przebojów. Będzie też codzienne pasmo poranne i program newsowy MTV Bites.
Wprowadzeniu MTV Music towarzyszy szeroka kampania marketingowa, skupiona głównie na platformach socialmediowych (Facebook i Instagram) oraz platformie YouTube. Ambasadorami MTV Music zostali piosenkarze Margaret i Dawid Kwiatkowski.
Działania wprowadzające MTV Music na rynek zostały przygotowane wewnętrznie przez Viacom. Media zaplanował i zakupił Starcom.
Viacom International Media Networks w Polsce ma w portfolio kanały telewizyjne Nickelodeon, Nickelodeon HD, Nick Jr., MTV, VH1, MTV Music, Comedy Central, Comedy Central Family oraz Paramount Channel HD.
Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.