MTV Music stawia na polskie produkcje

Kanał rozpoczyna promocję. Akcent postawiono na social media.

 

Viva Polska zmieniła się w MTV Music. Kierownictwo Viacom International Media Networks deklaruje, że teraz firma koncentruje się na rozwoju lokalnych wersji swoich flagowych globalnych marek.

MTV Music będzie w pełni lokalnie przygotowanym kanałem muzycznym. Stacja prezentować będzie największe hity międzynarodowych gwiazd i lokalnych artystów, wydarzenia takie jak: MTV Video Music Awards, MTV EMA, MTV Movie & TV Awards oraz relacje z festiwali i koncertów w Polsce i na świecie. W ramówce kanału znalazły się m.in. listy polskich, europejskich czy amerykańskich przebojów. Będzie też codzienne pasmo poranne i program newsowy MTV Bites.

Wprowadzeniu MTV Music towarzyszy szeroka kampania marketingowa, skupiona głównie na platformach socialmediowych (Facebook i Instagram) oraz platformie YouTube. Ambasadorami MTV Music zostali piosenkarze Margaret i Dawid Kwiatkowski.

Działania wprowadzające MTV Music na rynek zostały przygotowane wewnętrznie przez Viacom. Media zaplanował i zakupił Starcom.

Viacom International Media Networks w Polsce ma w portfolio kanały telewizyjne Nickelodeon, Nickelodeon HD, Nick Jr., MTV, VH1, MTV Music, Comedy Central, Comedy Central Family oraz Paramount Channel HD.

Piotr Machul 393 Artykuły

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.