Listopadowy "Glamour" z akcją #PoweredByWomen

Numer, który właśnie trafia do sprzedaży, przygotowany został wyłącznie przez kobiety.

Magazyn "Glamour" postanowił promować hasło #PoweredByWome, zatrudniając do produkcji wszystkich 17 międzynarodowych edycji listopadowego numeru wyłącznie kobiety. Gwiazdy wszystkich okładek pozują w T-shircie z hasłem "Women Power Love", który dla "Glamoura" zaprojektowała Stella McCartney. Koszulki są dostępne na stronie projektantki, a część dochodu z ich sprzedaży trafić ma na konto The Girl Project - inicjatywy amerykańskiej edycji "Glamour", która wspiera edukację dziewczynek na całym świecie. 

Inicjatywie towarzyszą spoty wideo na Glamour.pl. W filmie celebrytki i czytelniczki magazynu odpowiadają na pytanie: "Co to znaczy być kobietą?”. Planowana jest też akcja na Instagramie @glamourpoland zachęcająca dziewczyny do wrzucania zdjęć kobiet, które je inspirują. Spoty zrealizowano siłami wydawnictwa. 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.