Phenicoptere w finale SevenVentures Pitch Day w Berlinie

Polski producent rękawiczek Glov jest w gronie 4 finalistów jednego z najważniejszych konkursów dla start-upów na świecie.

Rękawiczki Glov, jak informuje Phenicoptere, dzięki innowacyjnym włóknom wykonanym w nanotechnologii są w stanie usunąć ślady po makijażu i inne zanieczyszczenia wyłącznie za pomocą wody.

Polska firma istniejąca od 2012 r. będzie konkurować podczas SevenVentures Pitch Day z Colibri Cosmetics, producentem kosmetyków z naturalnych, wegańskich składników, spółką Hafervoll, oferującą batony - robione ręcznie i też tylko z naturalnych składników, oraz firmą RISE Brewing, której „zaparzana” na zimno kawa organiczna w puszce jest dystrybuowana w Stanach Zjednoczonych.

Phenicoptere będzie walczyć o kontrakt na reklamę telewizyjną i internetową. Pakiet usług świadczonych przez SevenVentures oraz grupę ProSiebenSat.1 obejmuje 3 mln euro do wykorzystania na reklamy telewizyjne, 40 tys. na stworzenie własnego spotu reklamowego oraz 200 tys. na marketing internetowy. SevenVentures Pitch Day odbywa się od pięciu lat - w br. w czwartek 26 października w Berlinie podczas międzynarodowej konferencji DLD organizowanej przez Hubert Burda Media.

Paweł Piasecki 22 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.