Zalando będzie sprzedawać kosmetyki

Wiosną 2018 r. Zalando wejdzie na rynek kosmetyczny sprzedając pełen asortyment produktów do pielęgnacji skóry i włosów, perfum, narzędzi oraz akcesoriów kosmetycznych.

Na zdjęciu: centrum logistyczne Zalando w Erfurt w Niemczech

Klienci z Niemiec, jako pierwsi uzyskają dostęp do nowej kategorii, a wprowadzenie oferty na kolejne rynki planowane jest po udanej fazie pilotażowej.

Obecnie Zalando jest w trakcie negocjacji z producentami i na razie nie ujawnia szczegółów projektu. - Branża kosmetyczna jest naturalnym krokiem w rozwoju Zalando, dopełni obecny asortyment i wzmocni pozycję firmy jako czołowej platformy modowej – mówi Rubin Ritter, członek zarządu Zalando. 

Podobnie, jak w przypadku sprzedaży produktów modowych, nowa kategoria artykułów będzie dostępna we wszystkich wariantach cenowych.

Zalando zamierza też połączyć doświadczenia sklepów online i offline dzięki uruchomieniu Beauty Concept Store w Berlinie. Jego wnętrze ma sprawić, że klient poczuje się wyjątkowo, a jednocześnie zyska możliwość poznania produktów. Sklep stacjonarny będzie również wykorzystywany jako miejsce premier nowych produktów, szkoleń i tutoriali oraz przestrzeń porad specjalistów kosmetycznych.

Zalando to platforma obecna również w Polsce. Specjalizuje się w internetowej sprzedaży obuwia i odzieży. Obok dużych, międzynarodowych marek, jak np. Benetton, Guess, Geox lub Timberland, oferuje także ekskluzywne marki fashion, takie jak Apepazza, Latitude Femme lub French Connection. W Zalando przesyłka jest zawsze darmowa, bez względu na kwotę zamówienia. Także przesyłka zwrotna jest bezpłatna.

 (Handelextra.pl)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.