Golden Drum: FCB Warsaw z dwoma grand prix za kampanię "Smart bell"

Rozdano nagrody na 24. Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Ljubljanie.

Podczas ceremonii wręczenia nagród 24. edycji festiwalu Golden Drum uhonorowano zwycięzców Best Piece i Best Practice Competition. W sumie przyznano 45 srebrnych statuetek, 17 złotych i 14 grand prix. Agencja Grey Poland otrzymała Good Cause Grand Prix Award za pracę "The biggest Christmas choir" przygotowaną dla Caritas (kategoria PR).

Dwie nagrody grand prix w kategoriach innovative oraz radio otrzymała kampania "Smart bell" przygotowana przez FCB Warsaw dla AXA Polska. Złoto w kategorii direct odebrała agencja Walk za "The invisibles" Fundacji Kapucyńskiej. Kolejne złoto trafiło do Grey Poland za "The biggest Christmas choir" (kategoria capture (use) of local spirit). Srebro otrzymali: Agencja 2012 - dwie statuetki za "The wheelchair hour" Akademii Auto Świat (activation programme oraz PR); Grey Poland za "The documetary catalogue by IKEA" (branded content & entertaiment); ponownie Grey Poland za "The biggest Christmas choir" (events) oraz Isobar Poland za "Reconciliation" Forum Film (PR).

Z 141 punktami McCann Worldgroup został nagrodzony statuetką Golden Net Award, przyznawaną sieci reklamowej, która osiągnęła najlepsze wyniki podczas festiwalu. Z 67 punktami, na drugim miejscu z nagrodą Golden Rose Award znalazł się McCann Worldgroup Italy. Podobnie jak przed rokiem, najskuteczniejszą agencją niezależną została Voskhod z Rosji i otrzymała statuetkę Golden Dragon. Vodafone otrzymał Brand Grand Prix Award.

Zwycięzcami konkursu Young Drummers zostali Michał Orlikowski i Bartosz Chlebowicz z pracą "See The Full Picture". Drugie miejsce zajęli Damian Kitowski i Michał Oleksów za "Ljubljana - Culture Overload". Na trzecim miejscu ex aequo znalazły się prace "Hard to pronounce. Easy to love" wykonana przez Kaję Dobrzanską i Adrianę Hochmańską oraz  "Small in size, great in stories" przygotowana przez Tea Šubat.

O wszystkich nominowanych kampaniach z Polski informowaliśmy w czwartkowym wydaniu MMP24.

"Media & Marketing Polska" był patronem medialnym tego festiwalu.

Katarzyna Kacprzak 175 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.