Raport "Biura Reklamy" w grudniowym "Media & Marketing Polska"

W publikacji zaprezentujemy portrety 51 biur na podstawie badań Kantar Millward Brown.

Najnowszy raport "Biura Reklamy" ukaże się w grudniowym wydaniu "Media & Marketing Polska", którego publikacja przewidziana jest na 23 listopada. W raporcie zaprezentujemy portrety 51 biur reklamy opracowane na podstawie badań firmy Kantar Millward Brown. Ocenę biur przeprowadzali eksperci z domów mediowych. Każdy z segmentów rynku - internet, TV, radio, OOH, magazyny, dzienniki i kino - zostanie omówiony osobno i w każdym z nich redakcja przyzna wyróżnienia dla najlepszych biur. Badanie biur reklamy realizujemy we współpracy z Kantar Millward Brown już po raz 14. 

 

Tomasz Wygnański 631 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.