Marlena Huszczak zostaje COO w Kantar Insights Polska
Z rynkiem badań związana jest od 1998 r.
Marlena Huszczak objęła w Kantar Insights Polska nowe stanowisko COO (chief operating officer). Jej zadaniem będzie koordynowanie zmian w firmach Kantar Insights, które mają pozwalać lepiej realizować strategię, przewidywać sytuację na rynku consultingu i wzmacniać pozycję marki Kantar w Polsce. W tych obowiązkach Huszczak będzie wspierać Krzysztofa Kruszewskiego, CEO Kantar Insights w Polsce.
Huszczak przez ostatnie półtora roku zarządzała HR grupy Kantar w regionie CEE. Z rynkiem badań związana jest od 1998 r. Zaczynała karierę jako badacz jakościowy, następnie jako marketing manager i business development director w Pentorze oraz HR director w TNS Polska.
Maciej Florek
2392 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze
Artykuły powiązane