TalentMedia wprowadza na polski rynek markę Hatchimals

Polska agencja autorem kampanii kanadyjskiego producenta zabawek - firmy SpinMaster.

Agencja TalentMedia w wyniku wygranego przetargu przygotowała kampanię na YouTube, która wprowadza na polski rynek zabawki Hatchimals.Marka Hatchimals należy do kanadyjskiej firmy SpinMaster, która w tym roku weszła oficjalnie na polski rynek zabawkarski.

TalentMedia przygotowało strategię, koncepcję kreatywną we współpracy z influencerami i plan mediowy kampanii na YouTube oraz kampanię produktu w Google Display Network i search. Do kampanii zaangażowani zostali młodzi youtuberzy, m.in. Hejka Tu Lenka i Cookie Mint.

TalentMedia odpowiada także za produkcję kontentu wideo, który na polskim kanale marki na YouTube ma już ponad 1,2 mln wyświetleń.

Maciej Florek 1969 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.