Skoda sprzedaje w wirtualnych salonach
Na razie testuje je w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii.
Live Tour po raz pierwszy otwarto w Hiszpanii, a następnie w Wielkiej Brytanii. Wirtualne salony dość szybko zyskały popularność. Po 8 tygodniach od startu projektu w Hiszpanii odbyło się ponad 800 połączeń z wirtualnym salonem, z których każde trwało średnio 12 minut, łącznie generując 250 kontaktów sprzedażowych. Celem nowej usługi jest zaoferowanie jak najlepszej jakości obsługi klienta poprzez fachową pomoc wirtualnych doradców.
Rzecznik Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. mówi, że na razie nie są prowadzone prace nad uruchomieniem takich wirtualnych salonów w naszym kraju, ale VW nie wyklucza tego w przyszłości.
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.