Skoda sprzedaje w wirtualnych salonach

Na razie testuje je w Wielkiej Brytanii i Hiszpanii.

Skoda, czeski producent samochodów, należący do niemieckiego koncernu Volkswagen, uruchomił wirtualne salony. To rozwiązanie idealne dla tych, którzy są zbyt zajęci lub mieszkają zbyt daleko od najbliższego salonu dilerskiego.

Live Tour po raz pierwszy otwarto w Hiszpanii, a następnie w Wielkiej Brytanii. Wirtualne salony dość szybko zyskały popularność. Po 8 tygodniach od startu projektu w Hiszpanii odbyło się ponad 800 połączeń z wirtualnym salonem, z których każde trwało średnio 12 minut, łącznie generując 250 kontaktów sprzedażowych. Celem nowej usługi jest zaoferowanie jak najlepszej jakości obsługi klienta poprzez fachową pomoc wirtualnych doradców.

Rzecznik Volkswagen Group Polska Sp. z o.o. mówi, że na razie nie są prowadzone prace nad uruchomieniem takich wirtualnych salonów w naszym kraju, ale VW nie wyklucza tego w przyszłości.

Maciej Burlikowski 813 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.