132 projekty walczą w konkursie Kreatura 2017
Najbardziej zacięta rywalizacja zapowiada się w kategoriach Digital, Film oraz Kampania społeczna/CSR.
Konkurs niezależnej kreacji Kreatura jest organizowany nieprzerwanie od 1996 r. Organizatorem Kreatury jest VFP Communications, wydawca magazynu „Media & Marketing Polska”.
Celem konkursu jest wyróżnienie i uhonorowanie twórców kreacji reklamowej. W tym roku jury przyzna nagrody w 16 kategoriach: Film, Prasa, Outdoor/indoor (OOH), Radio, Digital, Event, Ambient – im. Konrada Świebody, Design, Kampania, Materiały promocyjne, Content marketing, Techniki, Kampania społeczna/CSR, Reklama własna, Open oraz Salon odrzuconych.
Najbardziej zacięta rywalizacja zapowiada się w kategoriach Digital, Film oraz Kampania społeczna/CSR.
Obrady jury, złożonego z przedstawicieli marketerów oraz ekspertów komunikacji marketingowej, zaplanowano na 7 i 8 listopada 2017 r. Pod przewodnictwem Jacka Jurka, dyrektora kreatywnego agencji Just, w komisji konkursowej obradować będą także Jarek Boliński (Propeller Film), Beata Dziewulska (Nestle Polska), Filip Grześkowiak (GoldenSubmarine), Karina Jakóbiak-Kapusta (Polkomtel), Wojciech Łebski (Syzygy Warsaw), Aleksandra Marchocka (Peppermint) i Tomasz Michalik (Insignia).
Nagrody w XXI edycji konkursu Kreatura 2017 zostaną wręczone podczas uroczystej gali, która odbędzie 23 listopada 2017 r w Pin-Up Studio w Warszawie.
Więcej informacji o projekcie na stronie na www.konkurs.kreatura.pl.