AbstrachujeTV i sześć innych serwisów opuszcza LifeTube
Całkowita liczba wyświetleń na siedmiu kanałach wynosi ponad miliard, a ich użytkownicy generują 50 mln wyświetleń miesięcznie.
- Decyzja dojrzewała w nas długo, tak samo jak każdy z kanałów grupy. MCN może być świetnym inkubatorem, jednak nie działa tak dobrze w przypadku największych twórców, a już na pewno nie grup. W branży marketingowej bardzo istotne są relacje i praca kreatywna z agencją lub domem mediowym. Brak pośrednictwa po prostu te działania przyspieszy. Przyszedł czas, by się usamodzielnić i stać się niezależnym podmiotem, który zmieni wizerunek youtubera z amatora biegającego z kamerą w ręce, na profesjonalnego producenta krótkich filmów - mówi Rafał Masny, jeden z tria AbstrachujeTV.
Masny dodaje, że Abstra pozyskało inwestora, który ma pomóc spółce w profesjonalizacji usług. Jego nazwy jednak nie podaje.
W swoim dorobku grupa ma ponad 600 produkcji wideo, w tym ponad 100 zrealizowanych w ramach współpracy komercyjnej.
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.